Correlational Analysis of the profile of cerebral dominance of students of the Health Sciences and students of the Social Sciences at Colegio Mayor de Cundinamarca University
Análisis correlacional del perfil de dominancia cerebral de estudiantes de ciencias de la salud y estudiantes de ciencias sociales de la Universidad Colegio Mayor de Cundinamarca
Issue
Section
Artículo Original Producto de Investigación
How to Cite
Velásquez Burgos, B. M., Remolina de Cleves, N., & Calle Márquez, M. G. (2013). Correlational Analysis of the profile of cerebral dominance of students of the Health Sciences and students of the Social Sciences at Colegio Mayor de Cundinamarca University. NOVA, 11(20). https://doi.org/10.22490/24629448.1835
Dimensions
license
NOVA by http://www.unicolmayor.edu.co/publicaciones/index.php/nova is distributed under a license creative commons non comertial-atribution-withoutderive 4.0 international.
Furthermore, the authors keep their property intellectual rights over the articles.
Show authors biography
Article visits 160 | PDF visits 90
Downloads
Download data is not yet available.
- Revilla, D. Estilos de aprendizaje. Temas de educación, segundo seminario virtual del Departamento de Educación de la Pontificia Universidad Católica del Perú; 1998.
- Gardié, O. Determinación del perfil de estilos de pensamiento y análisis de sus posibles implicaciones en el desempeño de profesionales universitarios venezolanos. Universidad Valdivia, Chile; 2010.
- Herrmann, N. The creative brain. Búfalo: Brain books; 1989.
- Gardié, Omar. Diagnóstico integral de dominancia cerebral. Venezuela: Universidad Pedagógica Libertador; 2001.
- Alonso, C. Los estilos de aprendizaje: procedimientos de diagnóstico y mejora. Madrid: Mensajero 7ª ed.; 2010.
- Herrmann, N. The whole brain business. New York: N. Y. Ed. Mc - Graw Hill; 1994.
- Jiménez, Carlos Alberto. Cerebro creativo y lúdico. Hacia la construcción de una nueva didáctica para el siglo XXI. Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio; 2000.
- ------------------------------------------------------------------------------------
- DOI: http://dx.doi.org/10.22490/24629448.1835